登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

天涯之音

http://029yxb.blog.163.com/

 
 
 

日志

 
 

【经典单曲】一首伤感英文情歌~·~25 minutes  

2011-04-12 18:26:58|  分类: michael learns t |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

【经典单曲】一首伤感英文情歌~·~对不起,你迟了25 minutes - 天涯 - 天涯之音

 

 

25 minutes (michael learns to rock)

After some time I've finally made up my mind
She is the girl and I really want to make her mine
I'm searching everywhere to find her again
To tell her I love her
And I'm sorry about the things I've done

经过一段时间,我终于下定决心

她就是我想与之偕老的女孩

我到处搜寻,希望再次找到她

告诉她我爱她

对我所做过的一切,非常抱歉


I find her standing in front of the church
The only place in town where I didn't search
She looks so happy in her wedding dress
But she's crying while she's saying this

我发现她站在教堂前面

镇上我唯一没有寻找的地方

她身着婚纱,看起来很开心

但是说这些话的时候,却哭了

Boy I missed your kisses all the time but
This is twenty five minutes too late
Though you travelled so far
Boy I'm sorry you are
Twenty five minutes too late

我一直没有得到你的吻,但是

一切都迟了,只是25分钟

虽然你走了这么远

但是抱歉

你迟了25分钟

 

Against the wind I'm going home again
Wishing me back to the time when we were more than friends
But still I see her in front of the church
The only place in town where I didn't search
She looked so happy in her wedding dress
But she's cried while she was saying this

迎着风,我再次回家

希望回到我们亲密的时刻

但是我仍然看到她在教堂前面

镇上我唯一没有寻找的地方

她身着婚纱,看起来很开心

但是说这些话的时候,却哭了

 

Boy I missed your kisses all the time but
This is twenty five minutes too late
Though you travelled so far
Boy I'm sorry you are ,
Twenty five minutes too late

我一直没有得到你的吻,但是

一切都迟了,只是25分钟

虽然你走了这么远

但是抱歉

你迟了25分钟

 

Out in the streets
Places where hungry hearts have nothing to eat
Inside my head still I can hear the words she said

走在街上

渴望的心在这里找不到依托

头脑中还在浮现她的话语


Boy I missed your kisses all the time but
This is twenty five minutes too late
Though you travelled so far
Boy I'm sorry you are
Twenty five minutes too late

我一直没有得到你的吻,但是

一切都迟了,只是25分钟

虽然你走了这么远

但是抱歉

你迟了25分钟

 

Boy I missed your kisses all the time but
This is twenty five minutes too late
Though you travelled so far
Boy I'm sorry you are
Twenty five minutes too late

我一直没有得到你的吻,但是

一切都迟了,只是25分钟

虽然你走了这么远

但是抱歉

你迟了25分钟

 

I can still hear her say   我仍然能听到她在说……

  评论这张
 
阅读(944)| 评论(4)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018