登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

天涯之音

http://029yxb.blog.163.com/

 
 
 

日志

 
 

【单曲】丝绸般柔软 Kissing---bliss  

2010-06-27 18:51:40|  分类: NEW AGE |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
【单曲】Let Me Love You--(schiller With Kim Sanders) - 天涯 -

 


The red light of the sun, 红色的阳光

slowly descending.慢慢沉落

The sky is all I see, 我所看到的天空
it's never ending.
从未结束

We could fly,
我们可以飞翔
you and I.
你和我
On a cloud,
在云端
kissing,

kissing.

The wind plays with the leaves, 叶随风舞

the weather turns colder.
天气变的更冷
But as long as we believe,
但只要我们相信
love doesn't get older. 爱情不会变老

We could fly,  我们可以飞翔
you and I.
你和我
On a cloud,
在云端
kissing,

kissing.

On a journey of the heart,
踏上旅程的心
there's so much to see.
如此多见
And when the sky is dark,
当天空晦暗的时候
you'll be right here,
你会在这里
right here with me.
和我在这里

Right here with me.
和我在这里
Kissing.

Kissing

Kissing

...

  评论这张
 
阅读(938)| 评论(6)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018