登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

天涯之音

http://029yxb.blog.163.com/

 
 
 

日志

 
 

【单曲】Could've Been 曾经拥有  

2010-12-29 19:11:13|  分类: 欧美经典单曲 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
【单曲】Couldve Been 曾经拥有 - 天涯 - 天涯之音

 

The flowers you gave me are just about to die
When I think about what could've been
It makes me want to cry
The sweet words you whispered didn't mean a thing
I guess our song is over as we begin to sing
Could've been so beautifull
Could've been so right
Could've been my lover
Every day of my life

Could've been so beautifull
Could've been so right
I'll never hold what could've been
On a cold and lonely night

The memories of our loving
Still linger in the air
Like the fainted scent of your roses
They stay with me everywhere
Every time I get my hopes up
They always seem to fall
Still what could've been
Is better than what could never be at all, at all
Could've been so beautifull
Could've been so right
You can't hold what could've been
On a cold and lonely night
No, no at all

How could I hold what could've been
On a cold and lonely night?

你送给我的花快凋谢了
当我回首往事云烟
不禁使我泫然欲泣
你轻吐的甜言蜜语毫无意义
我想,我俩的歌还没唱就已经结束了
曾经可以如此美丽
曾经可以如此绝对
曾经可以是我的恋人
在我生命中的每一天
曾经可以如此美丽
曾经可以如此绝对
我永远握不住那过往云烟
在凄冷孤寂的夜裡
我俩爱的回忆
依然在天空迴盪
就像你的玫瑰散发出淡淡的香味
时时刻刻都跟随著我
每一次希望颺起
却总是又跌到谷底
曾经拥有
毕竟比不曾拥有过更美丽
曾经可以如此美丽
曾经可以如此绝对
你握不住那过往云烟
在凄冷孤寂的夜裡
不,永远不能
我怎样才能握住那过往云烟?
在凄冷孤寂的夜裡

  评论这张
 
阅读(1108)| 评论(2)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018