登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

天涯之音

http://029yxb.blog.163.com/

 
 
 

日志

 
 

【单曲】Timeless 让这一刻成为永恒。。。  

2010-11-04 23:26:19|  分类: 欧美经典单曲 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
Timeless

Timeless
Kelly Clarkson&Justin Guarini

Baby come close, let me tell you this
In a whisper my heart says you know it too
Maybe we both share a secret wish
And you're feeling my love reaching out to you

靠近我,宝贝,我想向你倾诉我的爱
我的心在你耳边喃喃细语
要你明白我是多么的爱你
或许我们心照不宣
而此刻,你也感受到了我对你的深深爱恋

Timeless, don’t let it end no
Now that you’re right here in my arms
where you should stay
Hold tight baby
Timeless, don't let it fade out of sight
Just let the moments sweep us both away
Lifting us to where, we both agree

爱无止境,永不停息
此时此刻,你正偎依在我的臂弯
与我紧紧相拥吧! 宝贝
(我们的)爱无止境,永不消失
就让时光将你我就此流放
无论漂泊天涯海角,惟愿与你彼此相依

This is timeless, love
I see it all baby in your eyes
When you look at me, you know I feel it too (yes I do)
So let's sail away and meet forever baby
Where the crystal ocean melts into the sky

我们的爱无止境
你凝望我时
目光中的深深爱意
我已尽收眼底
那么,就让我们一起漂泊,宝贝
哪怕漂泊到天涯海角,也永不分离

We shouldn't let the moment pass (moment pass)
Making me shiver, let's make it last
Why should we lose it?
Don't ever let me go
Yeah yeah yeah yeeeaah yeah
Baby it's timeless (oh baby it's timeless)
Timeless

不要让这份爱就此消逝
就让时光将你我就此流放
无论漂泊天涯海角,惟愿与你彼此相依
我们的爱无止境……

Don't let it fade out of sight
Just let the moments sweep us both away
(just let the moments)
Lifting us to where we both agree this is timeless
This is timeless, love

不要错过这彼此深爱的美妙时刻
我心颤抖的时刻
就让这美妙时刻一直持续到最后
我们如此相爱,却为何要将这爱舍弃
永远不要让我离你而去
宝贝,(要知道)我们的爱无止境
爱无止境。。。




  评论这张
 
阅读(793)| 评论(3)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018