登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

天涯之音

http://029yxb.blog.163.com/

 
 
 

日志

 
 

【单曲】一曲柔情 Stay a while(停留一会儿)  

2009-09-09 18:35:14|  分类: 乡村之音 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

  【单曲】一曲柔情 Stay Awhile(停留一会儿) - 天涯 - 随心而听 记录所爱 

 

***** Stay Awhile *****

The Bells

Into my room he creeps
他潜入我的房间
Without making a sound
没有发出半点声响
Into my dreams he peeps
他窥视我的梦境
With his hair all long and hanging down
透过他那披垂的发

How he makes me quiver
他不禁使我颤抖
How he makes me smile
他不禁使我微笑
With all this love I have to give him
为了所有献给他的爱
I guess I"m gonna stay with him a while
我想我会留下来陪他一会儿

She brushes the curls from my eyes
她拨开我眼前卷曲的长发
She drops her robe on the floor
她褪去长袍,掉落在地板上
And she reaches for the light on the bureau
她的手伸向桌上的灯
And the darkness is her pillow once more
枕上又陷入一片黑暗

How she makes me quiver
她不禁使我颤抖
How she makes me smile
她不禁使我微笑
With all this love I have to give her
为了所有献给她的爱
I guess I"m gonna stay with her a while
我想我会留下来陪她一会儿

How it makes me quiver
它不禁使我颤抖

How it makes me smile
它不禁使我微笑
With all this love I have to give you
为了所有献给你的爱
Guess I"m gonna stay with you a while
我想我会留下来陪你一会儿

How it makes me quiver
它不禁使我颤抖

How it makes me smile
它不禁使我微笑
With all this love I have to give you
为了所有献给你的爱
Guess I"m gonna stay with you a while
我想我会留下来陪你一会儿

Stay with you a while
留下来陪你一会儿
I guess I"m gonna stay
我想我会留下来

  评论这张
 
阅读(1215)| 评论(9)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018