登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

天涯之音

http://029yxb.blog.163.com/

 
 
 

日志

 
 

【单曲】老太太也疯狂&红遍全球 wild horses   

2009-12-02 22:17:35|  分类: 欧美流行单曲 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

【单曲】红遍全球 wild horses  - 天涯 -  

 

Wild Horses 野马---Susan Boyle

Childhood living
Is easy to do
The things you wanted
Well i bought them for you
And graceless lady
You know who i am
You know i can't let you
Ah slide through my hands
少儿时代,做你想做的事是多么容易
我把他们买下给你,我的野姑娘
你知道我是谁
你知道我不会让你从我手里溜走

Wild horses
Couldn't drag me away
Wild, wild horses
Couldn't drag me away
野马不能将我拖走
野马不能将我拖走

I watched you suffer
A dull aching pain
Now you've decided
To show me the same
No sweeping exits
Or offstage lines
Can make me feel bitter
Or treat you unkind
我目睹你承受那无谓的痛苦
而今你决定把那同样的向我展示
急速的退场或是舞台后的台词
不能让我更痛苦,或对你不善

Wild horses
Couldn't drag me away
Wild, wild horses
Couldn't drag me away
野马不能将我拖走
野马不能将我拖走

I know i dreamed you
A sin and a lie
I have my freedom
But i don't have much time
Faith has been broken
Tears must be cried
Come on let's do some living
After we die
我知道我梦见过你
罪恶和谎言
我有我的自由
但我没有很多时间
没有忠诚,只有眼泪
来吧,在我们死后让我们活着

Wild horses
Couldn't drag me away
Wild, wild horses
We'll ride them someday
野马不能将我拖走
野马啊,
我们总有一天会骑上它们

  评论这张
 
阅读(931)| 评论(10)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018