登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

天涯之音

http://029yxb.blog.163.com/

 
 
 

日志

 
 

【单曲】今晚你寂寞吗? Are you lonesome tonight   

2008-10-15 20:57:25|  分类: 乡村之音 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

 

 

 Are you lonesome tonight
今晚你寂寞吗?
Do you miss me tonight
今晚你是否想我?
Are you sorry we drifted apart
我们分手你是否难过?
Does your memory stray to a bright summer day
When I kissed you and called you sweetheart
是否还偶尔记得那个灿烂夏日
我吻着你,叫你甜心?
Do the chairs in your parlour seem empty and bare
是否没有我屋中便显得空荡?
Do you gaze at me there And picture me there
是否注视门阶想象着我在那里?
Is your heart filled with pain
你的内心是否充满痛苦?
Shall I come back again
我应该再回来吗?
tell me dear
告诉我,亲爱的?
Are you lonesome tonight
今晚你寂寞吗?
I wonder if you're lonesome tonight
我想知道今晚你是否寂寞。
You know someone said that the world is a stage And we each must play a part
你知道,有人说:这世界是个舞台。每人都在扮演一个角色。
Faith had me playing in love With you as my sweetheart
命运要我坠入情网,而你就是我的情爱。
Act one was, when we met
第一幕即是我们相遇的时刻。
I love you at first glance
我对你一见钟情
You read your kines so cleverly And never missed a cue
你的台词背的如此纯熟,没有丝毫差错。
Then came back to You seemed to change, you acted strange
第二幕你似乎变了,变得行为怪异。
And why I've never know
至今我仍无法弄清为什么。
Honey you lied, when you said you loved me
亲爱的,你骗我说你爱我。
And I had no cause to doubt you
而我却信以为真。
But I'd ather go on hearing your lies
但我宁愿听你撒谎,
Than to go on living without you
也不愿失去你
Now the stage is bare
如今舞台已经空荡荡。
And I'm standing there With emptiness all around
我仍然站在空荡的舞台上。
And if you won't come back to me
如果你还不回到我的身旁,
Then they can bring the curtain down
那么,我们也就到此为止了
Is your heart filled with pain
你的心中是否充满痛苦
Shall I come back again
我应该再回来吗
tell me dear
亲爱的 告诉我
Are you lonesome tonight
今晚你寂寞吗? 

  评论这张
 
阅读(1428)| 评论(13)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018