登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

天涯之音

http://029yxb.blog.163.com/

 
 
 

日志

 
 

【单曲】琴音与人声的完美结合---Valentine 情人【Jim Brickman/Martina McBride】  

2008-09-26 20:02:16|  分类: 天籁钢琴 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |


 
 
 
 
Valentine 情人: Martina McBride /Jim Brickman


Valentine (情人)

If there were no words
No way to speak
I would still hear you
If there were no tears
No way to feel inside
I'd still feel for you
假如没有词句
无法言语
我仍听得见你
假如没有泪水
无法感受内心
我仍感觉得到你

And even if the sun refused to shine
Even if romance ran out of rhyme
You would still have my heart until the end of time
You're all I need, my love, my Valentine
即便太阳拒绝闪耀
即便浪漫不再合拍
你仍拥有我心直到永远
你是我要的全部,我的爱,我的情人

All of my life
I have been waiting for
All you give to me
You've opened my eyes
And shown me how to love unselfishly
I've dreamed of this a thousand times before
But in my dreams I couldn't love you more
I will give you my heart
Until the end of time
You're all I need, my love, my Valentine
我全部生命
都一直在等待
所有你给我的
你已打开我的眼睛
指引我如何无私的去爱
我曾已千百次的梦到过
但梦中岂能更好的爱你
我将给你我的心
直到永远…
你是我要的全部,我的爱,我的情人

And even if the sun refused to shine
Even if romance ran out of rhyme
You would still have my heart until the end of time
'Cause all I need is you, my Valentine
You're all I need, my love, my Valentin
即便太阳拒绝闪耀
即便浪漫不再合拍
你仍拥有我心直到永远
因为我要的全部是你,我的情人
你是我要的全部,我的爱,我的情人 .

演唱: Martina McBride
钢琴演奏:Jim Brickman


 

  评论这张
 
阅读(909)| 评论(12)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018