登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

天涯之音

http://029yxb.blog.163.com/

 
 
 

日志

 
 

【至爱情歌】说我爱你,但我撒了谎 Said I Loved You But I Lied   

2008-04-08 00:24:45|  分类: 欧美经典单曲 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

Said I Loved You But I Lied -- Michael Bolton

You are the candle
你是蜡烛
Love’s the flame
爱是火焰
A fire that burns through wind and rain
这火焰在风雨中燃烧
Shine your light on this heart of mine
你照亮了我心
Till the end of time
直到时间尽头
You came to me like the dawn through the night
你是划破暗夜的黎明
Just shining like the sun
像太阳一样光亮
Out of my dreams and into my life
从梦中走到现实
You are the one you are the one
你是我的唯一,我的唯一
Said I loved you but I lied
说我爱你,但我撒了谎.
'cause this is more than love I feel inside
因为这感觉比爱还强烈
Said I loved you but I was wrong
说我爱你 但是我错了
'cause love could never ever feel so strong
因为从未感觉到如此强烈的爱
Said I loved you but I lied
说我爱你,但我撒了谎.
With all my soul I've tried in vain
凭借我的灵魂我徒劳的努力
How can mere words my heart explain
我怎么来解释这几个字
This taste of heaven so deep so true
这种感觉如此深刻和真实
I've found in you
我找到了你
So many reasons in so many ways
各方面有太多的原因
My life has just begun
我的生活刚刚开始
Need you forever
永远需要你
I need you to stay
需要你在身边
You are the one, you are the one
你就是那个人
Said I loved you
说我爱你
But this is more than love I feel inside
但是这感觉比爱还强烈
Said I loved you....but I lied
说我爱你,但我撒了谎.

 


 
 
 
  评论这张
 
阅读(595)| 评论(16)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018