登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

天涯之音

http://029yxb.blog.163.com/

 
 
 

日志

 
 

百听不厌的经典旋律-Promises Dont Come Easy诺言来之不易  

2008-01-30 20:09:45|  分类: 欧美经典单曲 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
Promises Don't Come Easy

promises don't come easy诺言来之不易
Caron Nightingale卡诺.南汀格尔

i should have known all along
there was something wrong
i just never read between the lines
then i woke up one day
and found you on your way
leaving nothing but my heart behind
what can i do to make it up to you
promises don't come easy
but tell me if there's a way
to bring you back home to stay
well i'd promises anything to you
i've been walkin' around
with my head hanging down
wondrin' what i'm gonna do
cause when you walked out that door
i knew i needed you more
than to take a chance on losing you
what can i do to make it up to you
promises don't come easy
you know i've made up my mind
to make it work this time
that's the promise that i give to you
you never thought i loved you
i guess you never thought i cared
i was just too proud to say it out loud
now i know
to let my feelings go (so tell me)

我本应一直明白
我们之间出现了问题
我从来没有体会出你的弦外之音
于是有一天我醒来
发现你已离去
只留下了我的心

我该如何补偿你呢
承诺不是轻易作出的
告诉我是否有一种方法
可以让你回到我身边
那样的话我愿向你承诺一切

我四处游荡
脑袋低垂
不知如何是好
因为当你走出门去
我知道我需要你
而不愿失去你
我该如何补偿你呢
承诺不是轻易作出的
告诉我是否有一种方法
可以让你回到我身边
那么我愿向你承诺一切

你过去从不觉得我爱你
你大概也觉得我不在乎吧
但我只不过是太矜持而无法大声表白
现在我知道应该让情感释放
(告诉我)
我该如何补偿你呢
承诺不是轻易做出的
我已下定决心
这次一定可以
这就是我可以给你的承诺
我该如何补偿你呢



 

 

  评论这张
 
阅读(712)| 评论(7)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018